işü

Günlük Makyajım

Kozmetiğe doymayan, sürekli almayı çok seven biriyim fakat elimdeki bu ürün bolluğuna rağmen günlük makyajımda oldukça tutucuyum. Hastaneye giderken, dışarı çıkarken, dersaneye giderken vesaire asla suratıma hiçbir şey sürmeden çıkmam. Başkası için değil, kendimi iyi hissetmek içim makyaj yapıyorum. Her makyaj öncesi cildimi Darphin-Hydraskin Light ile nemlendirdiğimi, sonrasında da Make up Forever Step 1 Hydrating Makyaj Bazı'nı uyguladığımı da unutmayalım. Günlük makyajımda rutin olarak kullandığım ürünlere bir bakalım;


1-Shiseido BB krem: Yapısına, bitişine, cildi sağlıklı göstermesine has-ta-yım! 30 ml'lik küçücük bir tüpte satıldığı ve bayağı da pahalı olduğu için korka korka kullanıyorum ama buna rağmen de her gün kullanmaktan vazgeçemiyorum.  




2-Lancome Effacernes Longue Tenue Kapatıcı: Yine küçük ambalajlı ama minnacık miktarıyla tüm göz altlarımı silen bir ürün.










3-NARS reflecting Setting Powder: Sadece göz altı kapatıcımı sabitlediğim bu transparan pudra cilde çok güzel bir ışıltı veriyor, çizgilere dolmayı önlüyor.






4-The Balm Hot Mama Allık: Son 2 aydır kendisine bayağı taktığım bu allığa bayılıyorum. Cildimde rengini vermesi için bayağı miktar boca etmem gerekse de, çok kalıcı olmasa da içindeki altın yansımaları ve o sıcak şeftali tonunu çok seviyorum.







5-Urban Decay Primer Potion Far Bazı: Bendeki, kapatıcı renginde olan versiyonu. Far kullanmayacak bile olsam göz kapaklarımın rengini çok güzel eşitliyor. Hatta bazen kapatıcının altına bile kullanıyorum.






6-Wet n Wild Creme Brulee Krem Rengi Far: Bunu tüm göz kapağıma ve kaş kemiğime dağıtıyorum.  





7-Maybelline The Falsies Black Drama Maskara: Mor paketli, dantel desenli olanına hastayım. Kirpikleri kıvırıyor, uzatıyor, dolgunlaştırıyor daha ne olsun! Tek sıkıntısı çıkarması çoook zor.





                                             

8-Golden Rose Velvet Matte 12
 (Bazen Mac-Kinda Sexy)









Benim günlük makyajım bu şekilde. Renkli far, göz kalemi ve eyeliner uygulamasını daha özel günlerde ve acelem yoksa yapıyorum. Onun dışında göz makyajında bir maskara yeter de artar bile.

Tüm bu makyajı yapmam 10 dakikamı alıyor. Bu kadar ürünü görünce gözünüz korkmasın. ama çok çook acelem varsa kapatıcı, allık ve maskara sürüp çıkarım. Hayatımın joker makyaj malzemeleri bunlar. Spora gitmiyorsam veya ameliyata falan girmeyeceksen bu üçünü sürmeden, hayat memat meselesi bile olsa evden çıkmam.

Herkese sevgiler, sağlıklı günler dilerim...
Sosyal medyada paylaşın :

Yorum Gönder

 
Support : Copyright © 2011. saglik8.blogspot.com - All Rights Reserved
Kafes kuşu | Radyomevlana | Yiğit CAMCI